maanantai 1. huhtikuuta 2013

Kurkistus Maikin yksiöön

Moikka taas,
vieläköhän mahdatte muistaa minut, Maikin, sen nuoren naisen, joka muutti melkein vuosi sitten omaan ekaan asuntoon.

Täytin jo 23 vuotta, vuoden päästä oon kai vanhapiika, jos en jostain nappaa sitä sulhasta.
Sain lahjaksi hiustenkuivaajan, kyllä olikin hankalaa tämän pitkän tukan kuivattamisen kanssa.

Iska laittoi keittiöön pienen lisähyllyn, tavaraa sille onkin jo alkanut kasaantua. Ja olen saanut kattiloita, kulhoja, paistinpannun ja muuta tuikitarpeellista, mitä yksineläjäkin tarvitsee. Vaikken minä mikään superhyperruuanlaittaja olekaan.




 Mun kaikki tasot on jo tavaraa täynnä, missä mä mahdun työskentelemään? Keksisköhän iska taas jotain... Eikä mun perhosinnostukseni ole vuodessa mihinkään häipynyt, mikronkin luukun ikkunaan liimasin yhden lepattelijan.
Heippa, ehkä joskus taas tavataan! Maikki

Hiustenkuivain on tehty itsekuivuvasta massasta ja maalattu päälle. Johtolankaakin on olemassa, mutta hyvässä tallessa toistaiseksi.Kattilat sun muut on tehty monenlaisesta roskamateriaalista.

Mukavaa aprillipäivää, kuinkahan pahasti teitä on juksattu..

2 kommenttia:

  1. Kivan moderni nuoren naisen keittö. Niinhän se aina on, että tavaraa on liikaa ja uutta tulee kokoa ajan :) Kaunis neule Maikilla.

    VastaaPoista
  2. Maikilla on kyllä hauska ja persoonallinen sisustusmaku, tykkään :). Tällä kertaa silmään pisti erityisesti tuo mahtava kissatyyny, Wau!

    VastaaPoista